Δημοσκόπηση

Δώστε κατηγορία που έχετε υποστεί εκμετάλλευση

Ινστιτούτα Ομορφιάς - 3.8%
Πολυκαταστήματα - 17.6%
Τράπεζες - 26.9%
Τουριστικές Υπηρεσίες - 7.1%
Σχολές Εκπαίδευσης - 4.4%
Άλλη κατηγορία - 36.8%
Καμία εκμετάλλευση - 3.3%

Total votes: 182
The voting for this poll has ended on: Δεκεμβρίου 31, 2016

Τι κοινό έχουν οι καταναλωτές Ελλάδας και Γερμανίας;

Αποκαλυπτικά είναι τα τελευταία στοιχεία του ΟΟΣΑ, για το «καλάθι της νοικοκυράς» εν μέσω κρίσης και ενώ έχει σημειωθεί μείωση 25% του ΑΕΠ.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή της Κυριακής», οι μετρήσεις του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), δείχνουν ότι η Ελλάδα της κρίσης εξακολουθεί να είναι ελάχιστα φθηνότερη σε σύγκριση με πολλά μέλη του οργανισμού, όπου το διαθέσιμο εισόδημα είναι πολύ υψηλότερο.

 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις του ΟΟΣΑ, εάν το βασικό «καλάθι» αγαθών στην Ελλάδα κοστίζει 100 ευρώ, στη Γερμανία, όπου το μέσο εισόδημα είναι υπερδιπλάσιο, το αντίστοιχο κόστος είναι μόλις 110 ευρώ, στο Ηνωμένο Βασίλειο 111 ευρώ, στην Αυστρία 114 ευρώ και στο Λουξεμβούργο 132 ευρώ.

Στον αντίποδα, το ίδιο «καλάθι» κοστίζει 76 ευρώ στην Τουρκία, 92 ευρώ στην Σλοβενία, και 93 ευρώ στην Πορτογαλία. Η ακαμψία των τιμών αποδίδεται, μεταξύ άλλων, στην μέχρι στιγμής αποτυχία της κυβέρνησης να απελευθερώσει τα λεγόμενα «κλειστά επαγγέλματα» και γενικότερα να «ανοίξει» τον ανταγωνισμό.

Πηγή:news247.gr

Ημερολόγιο

Τελευταία Νέα

Σημερινά Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων